fredag 14 augusti 2009

Sista timmarna....

Nu gäller det bara att hålla ut till man kör huvudet i kaklet på sista sträckan.

(Bild: Blogspot)
Efter jobbet ska jag ta Beemern, bränna iväg ut till Bromma och plocka upp världens bästa föräldrar - Jag är ledsen mina vänner men de är MINA!!
Sen ska vi förbi Garamaj och kolla på brudklänningen jag köpt då de inte sett den tidigare och senare ikväll blir det att äta sig lite god mat med dryck och fira in semestern.

5 h 42 min.....5h 41 min.....5h 40min....5h 39 min....PUH!!

6 kommentarer:

  1. Åhh vad du kommer att vara saknad under din frånvaro.....

    SvaraRadera
  2. Så nu bär det av snart då..önskar dig världens absolut i särklass bästa semester vännen..ang föräldrarna ..kan inte en stackars föräldralös engelsson får låna en liten bit..*L* stoooor bamsekram

    SvaraRadera
  3. Men naturligtvis så pusslar jag tebax bitarna rätt..*L*tackar för förtroendet

    SvaraRadera
  4. Åh ha det så skönt nu på semestern!!och de sista timmarna innan man går av är nog de bästa!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar bild! Hoppas allt gick bra med klännings-viewingen :)

    Ha en alldeles underbar, fantastisk toppensemester vackra! Tänk på mig som jobbar en veckan till ;)

    Bamsekram! <3

    SvaraRadera
  6. Ha en underbar vecka.kram camilla D. (svägerskan) =)

    SvaraRadera