måndag 20 april 2009

Måndag igen...

God morgon på er!
Ny vecka, nya härliga möjligheter, ny start, nya mål...nej jag går inte på glädjepiller, jag försöker bara boosta mig själv och er inför veckan.
Igår var vi som sagt på utflykt och gjorde en massa fina fynd, underkläder, filmer och ursnygg Tigerkostym till M. Underkläder från Soaked in luxury, badkläder från Panos, linne från Salming, härlig GANT tröja och skor från Scorett till mig.
Jag hade nog kunnat fortsätta en bra bit till men man måste nästan välja lite.

Här kommer lite bilder från GANT Home...tack och lov hade de inte Home-kollektionen där vi var, då hade jag nog handlat ihjäl mig.

Ha en bra dag på er och tack så jättemycket för era gulliga och goa kommentarer - Det är så kul att lära känna er!


(Bilder: GANT)

5 kommentarer:

  1. Några härliga sängkläder från Gant är ju aldrig fel! :)

    Ja precis, haha! Han ser ju så nöjd ut! :)
    Mer bilder kommer snart :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nja jag får väl erkänna att det inte går så bra än.. Jag har inte hunnit med att åka in till stan och köpa den där boken än. Men jag har då inte gett upp, det ska bli av!! Ska försöka hinna iväg idag. Fast även om jag inte kör GI idag så har jag bestämmt mig för att äta nyttigt ändå, en stoor sallad med fetaost och en liten bit kyckling paj till lunch..

    SvaraRadera
  3. Ja men precis, för det är ju en rätt stor omställning och om jag inte har all info och alla nödvändiga medel så är det ju dömt till att misslyckas! Så jag börjar lite lugnt, ser detta som en invägnings vecka.. Som sagt, tills jag har fixat en bra bok, läst på lite mer och laddat upp hemma med god och nyttig mat :D

    SvaraRadera
  4. Åååh, vad mycket fint :) Tack själv för en mysig blogg, vi gillar att lära känna dig med! Kram <3

    SvaraRadera
  5. Mye fint hos Gant...og Lexington.....men det er jo slik at en må velge noe så....

    SvaraRadera