onsdag 29 april 2009

Lill-lördag

God morgon på er!
Idag är det lill-lördag, inte att förglömma!
Passa på att ta vara på dagen, ät något gott, drick något gott och NJUT av vårt underbara vårväder tillsammans med någon du tycker om!!
Igår hade jag tänkt vara rebellisk och härja vilt hemma när det var fritt fram...det slutade med att min ordningssamma sida tog överhanden och jag fixade med lägenhetsregistreringen för föreningen (som alla flerbostadshus ska lämna in för att alla nu ska folkbokföras per lägenhet), kollade upp mejlen och tog en promenad med Å.
Det var så vackert med solen som låg på över vattnet, sjöfåglarna och segelbåtarna = Massor av vårkänslor.

Vi kollade också så att majbrasan var riggad på berget inför torsdagkväll - Den ligger på plats.

(Bild: Reseguiden)

4 kommentarer:

  1. Hejs!
    Tack så mkt!! jag hoppas oxså att jag får jobbet..slippa resorna.
    ja det är skön tid nu vi går mot!!och faktiskt det är ju lill lördag idag...är ledig i helgen dessutom. Fin bild på brasa!!var ligger den? Inte Hässelbystrand??
    Feli

    SvaraRadera
  2. Ja ut i vårsolen. Tyvärr lever jag framför datorn! Jag jobbar, bloggar och planerar här, haha. Inte bra... man skulle bestämma sig för ett klockslag på dagen. kl.2 varje dag ska man ut och gå. Punkt slut. :)

    Först tänkte jag skriva om bra tips som jag själv kommer att utnyttja men då blir det ju för få överraskningar till själva bröllopet och det är ju några gäster som läser bloggen, så jag tror jag får mata på lite efter vårt bröllop! :)

    Stor kram tillbaka :)

    SvaraRadera
  3. Ja, just det! Hur går det med korten?
    Visst är hon ett energiknippe, Annika?! :)

    SvaraRadera
  4. Javisst er det herlig vårvær om dagen! Jeg bare nyyyter:)

    Ha det så bra!

    Klem Anette:)

    SvaraRadera