tisdag 14 april 2009

I´m back!!

Då var man tillbaka efter påskledigheten och så sugen på att kolla vad ni alla gjort under helgen. Själv har jag min vana trogen jobbat lördag och söndag, vi hade tråkigt nog dåligt med folk alla var mer intresserade av att äta glass i vårsolen.
Förutom det har jag hunnit skura, slipa och olja altanen och så FINT det blev när jag var klar, men AJ vad det känns i väl valda kroppsdelar - mina knän gillar mig inget vidare just nu.
Idag bjuder jag på kök från Hampton Design...det värsta är att jag blir så sugen på att fixa om hemma.

6 kommentarer:

  1. Hörru... Nu var det ju iofs ett tag sedan jag var hemma hos dig men vad jag minns så har ju du ett suuuuper fint kök.

    SvaraRadera
  2. TACK!!!
    Superfina köksbilder du visar..!

    : )

    Ha en riktigt fin vecka!

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  3. Glömde säga, vi har haft jättetrist väder i påsk förutom igår. Här vid kusten där jag bor har vi haft mulet och trist

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Man blir verkligen inspirerad! Skönt att få fint på altanen :) Där vill man hänga mycket nu när solen gassar :) KRAM!

    Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

    SvaraRadera
  5. vilka härliga bilder, så där hade det gärna fått se ut hemma hos mig :)

    country-dreams.blogpot.com

    SvaraRadera