fredag 24 april 2009

Laddar inför helgen...

Fredag igen!! Härliga fredag och dessutom lön!!
Idag får jag ner mina föräldrar på besök över helgen, vi ska göra stan, titta på brudklänningar, äta gott, dricka gott och bara trivas...vädret ser dessutom ut att visa sig från sin mest gemytliga och trivsamma sida - Underbart!
Ur garderoben fick följande plagg följa med till jobbet tillsammans med en matchande blus från MANGO och ett par jeans...fast min jacka är röd och skorna bruna - ni får föreställa er! :)
Trevlig helg i solen!!


(Bild: Belstaff)

4 kommentarer:

  1. Ja man tror ju ofta att kilorna bara ska rasa men det tar ju tid.. Jag ska se till att inte väga mig när jag väl kör igång på allvar, det brukar nämligen vara där jag blir besviken och slutar, haha.. Igår barade jag både gi bröd och chokladbollar.. båda blev väldigt bra och jag måste säga att de mättar betydligt mer än vanligt bröd!! Denna veckan har annars gått sådär bra.. Men i helgen ska jag prova ett recept på taco paj och sedan så kör jag hårt på måndagen!! Hoppas på att kunna hålla det i mer än en vecka till att börja med :D

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med helg! En solig sådan tackar man inte nej till :) Trevlig helg!!

    Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Ja det är väl det man borde göra. När jag åkte till USA gick jag upp ca fyra kilo och när jag sedan gick ner de kilona igen märkte jag såå stor skillnad på mina byxor!! Nä precis, jag har försökt att gå ner i vikt men denna gången så ska jag helt ärligt försöka att bara äta nyttigt och inte svälta mig!! Det ska ju hålla i mer än en månad förhoppningsvis..

    SvaraRadera
  4. Snygga inköp! När ska su gifta dig? Ha en mysig kväll, kram! <3

    SvaraRadera