lördag 19 december 2009

Okka-tjakka-okka-tjakka-ooooeeeeeååååå!!

Till er som inte gillar, eller vill ha snö - Förlååååt!!
Jag har önskat och hoppats och dansat snö-dans och hållit tummar för att den ska komma och nu är den HÄR!!!
Massor av fina vita härliga flingor som bäddat in oss i ett fluffigt, gräddigt täcke lagom till jul.

Nu hoppas och stamp-dansar jag vidare så att det får ligga kvar till bröllopet den 2:a januari - Snäääällla det är ju så snart!

Tar mannen och sugen med i en ringdans-formad sväng om....
-Snnnnööööö......ssssnnnnööööö.....Okka-tjakka-okka-tjakka-ooooeeeeeååååå!!
(Bild: Blogspot)

4 kommentarer:

  1. Haha,,din dans har nått ända ner till Blekinge min vän...här e vidunderligt vackert..jag bara njuter,,ha en underbar dag..

    SvaraRadera
  2. Förlåt har inte svarat på ditt mail. Ska göra det snart. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Ja visst är det underbart med snön...!!känns som man kan hoppa och göra änglar mitt i stan!! spelar ingen roll att alla ser :-)

    Ja jag skall njuta...och glöggen står redan varm på vedspisen:-) ha det så bra och jättekramen på dig!!

    SvaraRadera
  4. Å jag hjälper till allt vad jag kan.....stamp, stamp, stamp....jag sjunger inte så bra så jag stampar bara runt lite... oj vad alla tittar konstigt.....

    SvaraRadera