onsdag 14 april 2010

GOA, GLADA UNDERBARA MÄNNISKOR!!

Som jag saknat er!!
Ibland skulle man behövt minst fem kvartar på en timme och 27 timmar på en dag.

Jag kan meddela att jag åter är på fötterna efter senaste operationen, de är lite lagom svullna och urtjusiga med två stycken helt nya 8-10cm långa ärr. Men det är sååå värt det!
För er som grubblar på att ta tag i fotproblem och har hört en massa skräckhistorier inramade med OJ och AJ - Gör det ändå!!
Jag har gjort båda fötterna två gånger och båda samtidigt, det är klumpigt och ömt och värt varenda sekund.

Som plåster på det hela kan man ju unna sig de där fantastiska partyskorna som man trånat efter....för nu passar de och du kan ha dem utan att nästan kräkas av smärtan.
Jag slog till på dessa små smulor...

(Bild: Sandylei)
....inget för den höjdrädda kan jag lova.
Nu väntar jag bara på att fötterna ska återgå i passform.

Annars har jag precis slutfört ett projekt på jobbet, det har tagit dryga året och det känns toppen att få knyta ihop den säcken. Det är slutspurten på detta som hållit mig borta från er.
Men nu njuter vi av vårsolen, blommorna och börjar så smått damma av oss efter vintern!!
Så kul att höra från er!!

2 kommentarer:

  1. Ååååh, du är TIILBAKA! :))

    Jag har också tagit en och annan paus den sista tiden, men nu hoppas jag kunna ha tid att vara back on track för fullt igen!

    Jag fick Atenresan i 30-årspresent av Maken minsann, eller mja det var en av fyra presenter :) Behövde verkligen komma bort tillsammans, de senaste månaderna har varit lite upp och ner. Men det ska nog lösa sig nu! :)

    Gaah, hade jag tänkt på det så hade jag köpt en mugg till dig med juh! Och du åker till London tidigare än jag åker till Manchester är jag rädd ;) Resa är LIVET!

    Ha en toppenfin fredagskväll goa vän, kraaaaam!

    SvaraRadera
  2. tjusiga skor!
    skulle jag behöva som är så kort.

    SvaraRadera