onsdag 28 april 2010

Lite darr i plymen

Ibland är det tvunget att se till att badrumsgolvet sköter sig och ligger stilla där det ska.
Det gör du bäst genom att ligga raklång på det och hålla fast för kung och fosterland.
För er som vill ha en mer teknisk förklaring, så pratar jag om akut matförgiftning.
Har i alla fall lyckats kravla mig upp från golvet efter ett par dagar på vätskeersättning och pillat i mig ett par bananer och lite yoghurt.
Helt stabilt känns det inte och det får erkännas lite vimsig i plymen är jag allt.

(Bild: 2bp)

2 kommentarer:

  1. Ojojojoj..pjoskar o daltar för brinnande livet..snälla rara du hoppas du snart kryar på dug..huuua så hemskt det lät med matförgiftning..har haft det vid ett tillfälle efter att ha intagit en måltid på lömsk utrikisk korv..så ja jag liiiider med dig..stora varma kramar o en tass o hålla i när det snurrar

    SvaraRadera
  2. Ush då! Hoppas du kryar på dig snart! har haft matförgiftning en gång och då bodde jag också på badrumsgolvet. Skickar massor av krya på dig energi! Kram
    PS. det hade varit jättetrevligt att träffa dig när jag ändå var i stan. Men hade inte tillgång till internet och inte ditt telefonnummer. Men jag ska säkert iväg snart igen.

    SvaraRadera