torsdag 18 mars 2010

En nuvunnen sympati

För itusågade damen.
Labero med flera hackar upp henne i smådelar och hon skuttar upp ur lådan och ler.

Själv sitter jag uppallad i soffan med delar av fötterna uppsågade och hasar runt som en anka.
Nu hoppas jag bara att jag inte åker på en allergi jag brukar märka av;
Jag får i mig fel grej och överläppen sväller upp a la botox (underläppen brukar också bli större men inte lika mycket).

Orsaken till detta??

Jo, om det går som en anka....och ser ut som en anka....Så är det troligtvis en anka.

(Bild: Livsglimtar)

4 kommentarer:

  1. Så sant, så sant =0)
    Jag är en dålig människa men jag lovar att jag ska bättra mig, ringer dig en dag och ljuger dig full.

    Puss å Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen oj damen, hoppas sannerligen att du mår bra nu! Är fossingarna okej igen? I miss you :)

    Kram!

    SvaraRadera