onsdag 21 april 2010

London baby!!

Jag ska till London i början av maj, utbildning och mässa står på agendan.

(Bild: Andyberger)
Om bara den där rackarns vulkanen kan hålla sig lugn.
Enligt min goda vän Engelsson har det eventuellt något att göra med folk som inte sopsorterar samvetsgrant.
Måtte myror hemsöka underbyxorna och löss bygga bo i armhålorna på dessa illvilliga personer.
För att vara på den säkra sidan slänger vi in alla som skräpar ner i naturen, fiskar för mycket torsk och inte äter delfinsäker tonfisk också...

Ni håller eventuellt på att sabba min resa!!

Det får inte hända, jag ser fram mot den så in i bomben.

4 kommentarer:

  1. Ähummm det var nu inte meningen o noja upp dig till denna milda grad,,fast det e klart med en Londonresa i botten så har du rätt o noja såklart.. Kan ju meddela dig att himmelen var ruskigt askliknande över gamla kära staden Karlshamn i dag..bilder finns på bloggen..kram underbara du o ha en bra dag i morgon må askmoln o hemskeduvor hålla sig på avstånd från dig

    SvaraRadera
  2. Hallå där damen!

    Hoppas verkligen att din resa blir av! Håller alla tummar och tår :)

    Min vecka har varit jättebra, trots visst mummel på jobbet. Och din?

    Jaa, vart är jag på väg egentligen... Jag är egentligen inte kräsen. Drömmen (om vi ska ta en realistisk sådan) är att få nytt jobb på kontor. Vad som helst inom assistent/sekreterare/administratör etc där människor behandlas som medmänniskor och folk trivs vore en dröm för mig :)

    Ska du hitta på något skoj i helgen?

    Stor kram från din namne på andra sidan (?) stan!

    SvaraRadera
  3. God fredagseftermiddag sköna dam..engelsson kikar in o kollar läget.o meddelar att allt e redo för sugens Blekingebesök..kram o ha en finfin fredag

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kommer iväg! Jag är en av vulkan "offren" men det blev en spännande resa. Var i stockholm men hade inte ditt nummer. Har läst ditt mail och funderar. Men vart ska man ta vägen?? Island? Stockholm? :D Kram

    SvaraRadera