onsdag 18 mars 2009

Tack!!

Jag vill bara passa på att säga tack till alla er som är inne och läser och ett ännu större tack till er som skriver små hälsningar och kommentarer, det är jättekul att få feedback på det man skriver om.
Ni som var med på 80-talet kanske minns Solstollarna och den smått hysteriskt roliga sekereteraren Ullabella.
En till underbart glad, go och rolig människa - som dessutom är galet mycket snyggare än orginalet - är min goa vän Ulrica som fick mig att börja blogga.
Nu är jag fortfarande väldigt ny i den här världen men oooh vad kul det här är!!
Titta in på Ulricas blogg med den klämmiga adressen - ullabella.webblogg.se - hon brukar alltid ha något kul på gång.

(Bild: eai)

2 kommentarer:

  1. Skiljer det verkligen något mellan mig och orginalet??? Samma ansiktsuttryck....hårfärhen och frisyren är ju nästan den samma....ja det skulle vara det att jag inte har glasögon som gör mig mycket snyggare..

    Tack goa du.

    SvaraRadera
  2. Ha ha haaa!! Som sagt hon ÄR rolig och tro mig när jag säger att hon överdriver en aaaaning. Det enda som kan vara nära sanningen är att jag sett liknande ansiktsuttryck när någon sagt något riktigt riktigt korkat. :)

    SvaraRadera