tisdag 24 mars 2009

Den tog mig!

Snuvan alltså.
Slet mig till jobbet igår satt på plats och slogs med fakturor och näsdukar hela dagen - Mina vänner, det är då det gäller att inte ta fel!! Gör man det kan de tro att man har aningen taskig inställning till det man gör.
Imorse gick jag i alla fall bet. Tittade i spegeln och såg en näsa värdig Rudolf (ni vet renen i sången), ögonen såg igenmurade ut, jag lät som en gammal utombordsmotor (hacketi, hacketi, hacketi, gurgel, snörvel, hack) och mådde som.....Maria vs. snuvan 1-1 - Retsamt!!
Vad ska jag säga, min bästa vän idag har varit en filt!! Har tillbringat hela dagen nerbäddad med vitaminer, alvedon, vitlök, echinatex, thé och Sex and the city - The movie.
Häxblandning, mode, kärlek, lite tårar och underbara vyer från Mexico hjälpte på hälsan och humöret....så imorgon försöker vi igen. Det är i alla fall min plan.

Sedan om någon kan förklara för mig hur tusan det kan vara snöstorm i Stockholm idag igen!!!

1 kommentar:

  1. Oj oj, snuvan tog dig igen! Jag hejar på dig och hoppas det blir 5-1 Maria vs snuvan snart.

    SvaraRadera