torsdag 12 mars 2009

Inspirerande förvaring från Martha

Martha Stewart hon kan hon.
Hittade massor av underbara bilder och ideér på hennes hemsida. Jag gillade särskilt kryddplanteringarna som bordsdekoration, det ska defenitivt genomföras i sommar!
Så nu ska jag bara ut och leta efter en bra trälåda att piffa till med lite färg och textschabloner.
Idén med godis i dekorativa burkar har jag gjort en twist på då jag inte är någon "godisråtta" jag har skorpor, torkad frukt och nötter, torkad svamp, musli m.m. i mina burkar och det blir lika fint.



(Bilder: Martha Stewart.com)

2 kommentarer:

  1. Wow, ja hon har sina stunder! :) Mysigt!

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Ja den hyllan för snören var fin. Kanske något man kan ta efter...
    Gillar Marthas förvaring i charmiga skålar. Min dotter har så i sina lådor...
    Kommer bli läckert som du tänkt med örterna...
    kram Susanne

    SvaraRadera