tisdag 17 mars 2009

It´s not easy to be green!!


Idag är det St Patricks day - Irlands nationaldag - Dagen man letar leprechauner i hörnen - Dagen man klär sig i grönt!!
Jag hade verkligen tänkt försöka dyka upp på jobbet iförd någon grön skapelse, men upptäckte att jag inte äger något grönt längre!! Måste åtgärdas och det finns ju så mycket snyggt att välja på i vår.
Fastnade bl.a. för Jennifer Connellys gröna klänning från Balmain och den ljusare gröna från Vivienne Westwood eller den kaftaninspirerade från Victoria´s Secret.

(Bild: Police Emerald Society - NY, Harper´s Bazaar, Net-a-porter och Victoria´s Secret)

4 kommentarer:

  1. Den gröne från Victorias secret tar jag gärna på mig oxå.

    SvaraRadera
  2. Äh det missade jag idag, att klä mig grönt! Är blå istället!

    SvaraRadera
  3. Åh, den nedersta var ju hur fin som helst!

    SvaraRadera
  4. Ja jag ska oxså införskaffa mig en grön klänning!! Den i mitten tyckte jag bäst om!

    Tack för inlägget oxså på min sida

    SvaraRadera