lördag 21 februari 2009

Vårkänslor....

Ikväll blev det träna efter jobbet och nu har jag masat mig hem och ska snart äta middag med ett glas rött (snacka om dubbelmoral - ha ha) och sedan....vår underbara soffa!!
Idag sken SOOOLEN i Stockholm!! Fåglarna kvittrade som galna och trots att man är trött känner man hur det spritter i benen. Längtar efter att inviga altanen vi byggde men inte hann använda i höstas. Snart snart snart!!

Längst ner ser ni handledaren för hela projektet min goa pappa.


Foto: Maria

3 kommentarer:

  1. Tack för att du lämnade en kommentar på min blogg så att jag hittade hit! Ska kika runt på din blogg. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med nya altanen. Den tror jag minsan man kan dricka vin på.

    SvaraRadera
  3. Till Ulrica: Klart det går att dricka vin där...tycker vi ska prova så snart det går. Lite kyligt just nu bara. ;) Kram
    Till Elisa: Hej och välkommen! Kul att du hittade hit. Kram

    SvaraRadera