onsdag 18 februari 2009

På kurs med Kurt....

...inte riktigt. Någon Kurt har jag inte stött på, däremot massor av gamla kollegor. Alltid trevligt att träffa folk man inte sett på länge samt lära känna nya människor.
Vi har haft fullspäckat schema! Det här är en av de få kurstillfällen jag varit med om där man utnyttjar schemalagd tid till fullo och till och med överskrider den.
Nu till det verkligt intressanta, INGEN opponerar sig!!
Det brukar alltid finnas någon som gnisslar och skruvar på sig om fikaraster, luncher och dagsavslut inte infinner sig som det är tänkt på sekunden.
Men hela upplägget är så intressant och engagerande att folk inklusive mig själv helt glömmer bort tiden. Dessutom; vilka lysande föreläsare de kallat in!
En eloge från min sida och jag tror fler med mig.
Med hopp om att allt avslutas på ett lika strålande sätt ska jag plocka ihop lite prylar inför morgondagen. God natt på er.

1 kommentar: