onsdag 7 juli 2010

Ridsår....

...av bibliska mått!!
Var det som drabbade min stackars bakdel efter sommarens ridläger.
Själva träningen och lektionerna var hur nyttiga och kul som helst men....kära, kära, kära, helvetes jävlar vad obekvämt det var sista dagarna - SMÄRTA!!
Nu börjar allt ha återgått till normalt igen, jag kan både sitta och gå utan diverse grimaser och vaggningar och jag ser återigen fram mot höstens ridpass.

Hade besök av väninna med äkta hälft helgen som var och imorgon kommer mamsen och pappsen ner och hälsar på.
Grillning och trevligheter står på schemat....vad jag gillar sommaren!!

(Bild: Clipartof)

Vad ska jag mer berätta....Jag våldför mig på solsängen på eftermiddagarna....går oftast till så att jag smyger på den och kroppstacklar den rackaren antingen med rygg eller mage först, för att sedan sätta ett grymt benlås på den, så att den står still tills jag gottat mig klart.
Planerar just nu ett anfall inför eftermiddagen....Mooooaaaha ha haaa!!!
Rotar runt i trädgården en aning....har stora planer för den och det krävs handling NU!!
Detta för att mannen inte ska ge sig på och asfaltera hela skiten....
Går inte in på några specifika detaljer, men kan nämna en oavslutad konflikt mellan honom och vår nyckfulla trimmer.
Hotet om asfalt hänger i luften.....

Återkommer med mera framskridna detaljer.

1 kommentar:

  1. härligt med grillat!
    Du är modig du! själv är jag rädd för hästar.

    SvaraRadera