fredag 30 juli 2010

Jag kommer ut när jag har hittat bikiniformen!!

PRECIS en vecka....kvar till semester!!
Härligt!!
Jag längtar SÅÅÅÅ, men så slår det en i bakhuvet med en rejält slaskigt ljud.
En vecka kvar till du ska klämma in din lagom blekfeta lekamen i en bikini!!

(Bild: Wikimedia)
Skrik och allmän ågren!! Allt i kroppen ylar i protest och panik.
Huuuga!! Jag lämnar inte badhytten!!
Eller kanske....
Nääää...
Eller.....vassruggen är ju inte så långt bort.
Oavsett vad ska det bli sååå skönt att komma iväg på ledighet. Svit är bokad på trevligt hotell, solkräm är inhandlad, garderoben genomgången och lite måste väl världen tvingas stå ut med.
Hmmm....gläntar lite på hyttdörren och sticker ut näsan.....väntar....
Ingen som kastar frukt på en ännu.....Bra grejjor!!
Försöker med att smyga ut ett par centimeter till.....Fotrfarande lungt!!
Återkommer med vidare rapport när/om jag lyckas ta mig ut helt och hållet.

(Bild: Pixgallery)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar