måndag 19 juli 2010

Måååååndag!!!

Jaha, måndag morgon.
Datahaveri här på jobbet.
Blev till slut insläppt i systemet efter 40 minuters försök att logga på. Väl inne fungerar ändå inget.
*Mummel....mummel*
Lite trött och seg idag, kort sagt inte de bästa förutsättningarna för en lyckad dag.
Att jag bara har mig själv att skylla för dagsformen är en HELT annan sak.

Åt en fantastisk söndagsmiddag hos goda vänner igår kväll - 4 rätters med tillhörande dryck - till sent.
Underbart!!
Temat för kvällen var rosa...i mat och kläder. Kul tycker jag, man får fundera lite.
Det blev paj med soltorkade tomater och kalamata-oliver, en mix av olika skinkor oh salami till en ljuvlig hemgjord potatissallad med parmesan och lite citron, ostbricka och en grym vit chokladmousse med fruktsalsa samt både rosa bubbel och rose.
De utsvävningarna bet en ju lite lätt i rumpen imorse när det gick sååå trögt att kravla ur sängen. Men det var det värt!!

Nu sitter jag och stirrar ut klockan här på jobbet....vill lämna datorjävulen från helvetet och smita ut i solen.
B har lovat hämta upp i nya bilen - en läcker liten röd cab som passar hennes person perfekt - vi ska äntligen åka och bada.
Två tjejer i en cab....Mannen kallade oss roat Thelma & Louise.

(Bild: Screenrush)
Undan eller omkull så snart klockan slår 16!!

Jag ska iväg och Rela-la-la-laxa......

(Bild: Webnews)

1 kommentar:

  1. Kollar till dig o konstaterar att det går ingen nöd på damen..ut o bada i knallröd cab..det e rätta takter det..kram

    SvaraRadera