onsdag 14 juli 2010

Jag vill bada!!!!

Det har regnat här i Stockholm inatt - Kunde man väl i och för sig förvänta sig när man nu kånkade runt vattenkannan igår kväll - Snack att det blir regn när man dödar en spindel...det är när man kämpar med vattenkannan. Men nu är hela stan nyduschad och det luktar sååå gott!! Det är dock lika varmt fortfarande...så vad gör jag här framför jobbdatorn??
*Mummel*
JAG VILL BADA!!!!
Inte sitta här på jobbet....
Sugen protesterar högljutt!!!

(Bild: Ålandstidningen)

Nåja, det är snart dags att gå hem.......gäller att tänka positivt!!!

Ha nu en HÄÄÄÄÄÄRLIG dag i solen allihopa!!!

1 kommentar:

  1. Oooh, bild från Ålandstidningen minsann! Den läser jag flitigt :)

    Ja, nu har jag semester OCH har jobbat sista dagen på jobbet. Livet är gott! ;) Har du tre veckor kvar nu? Ska ni göra något kul på semestern sen?

    Hoppas allt är bra med dig/er och att du får en toppenhelg :) KRAM!

    SvaraRadera