onsdag 9 juni 2010

Waynes World Bohemian Rhapsody

Ikväll ska det packas.....vildsint!!!
FÖÖÖÖÖR imorgon, tidigt, bär det iväg.
Regnkläder, sköna skor, öronproppar, rockplattor, jeans etc. ska med. (Jadå P, vi lovar, vi ska checka av hela listan du skickade också.) ;)

Hårdrocksfrillan däremot återupptas ICKE, den övergavs någongång i övergången mellan 80- och 90-tal och återvänder inte!!
Sölvesborg ska nu besökas på bästa sätt och det bär snaaart iväg.
Tänk Waynes World i bilen på väg ner.....mjaaa, nästan då....

4 kommentarer:

  1. Tack för att du påminde mig när tankarna snurrade som mest. Varför kan man inte bara stänga av ibland?

    Nu har jag i varje fall hittat tillbaka till mig. Jag fångade mig själv i Paris tror jag, några dagar där och jag är mig själv igen, är det inte så att människor rekommenderar miljöombyte när man börjar känna sig lite obekväm i vardagen? Det hjälpte i varje fall.

    Hoppas allt flyter med alla dina projekt!

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig att det var väldigt nära Waynes world, bara frisyrerna som skilde =0). Hoppas ni har haft en toppen helg.

    SvaraRadera
  3. Ähummmmm..ett litet livstecken kan man kanske få?? Jag menar...du e ju på vift o sugen han packade i torsdags o drog på rockfestival..vrålande något hårdrocksaktigt o vilsdint spelande luftgitarr så steppade han iväg längs villagatan o försvann runt hörnet.. Jag kunde faktiskt inte stoppa honom o nu e jag hjärtängslig att han blivit nertrampad.. Har ni möjligtvis plockat upp han nånstans..hmmm och han vägrade bestämt o argt fnysande o ta med sina regnkläder..mumlade nåt om dig o ditt pjosk så det får du faktiskt ta med honom o e ha dunderförkyld så e det hans eget fel

    SvaraRadera