fredag 18 juni 2010

Gooooooood morning Vietnam!!!

Hello everybody!

Tillbaka och återhämtad från förra helgens rockande. Vilken misär med vädret!! Iklädd vad som utseendemässigt bäst kan beskrivas som mintgrön, genomskinlig kroppskondom - mer känd som hellång regnponcho - studsades det runt festivalområdet, slaskades skräpmat och umgicks det med goda vänner för allt vad tygen höll.
För er med extra vild fantasi, så vill jag förtydliga att detta plagg inte bars enbart utan utanpå övriga kläder....såklart!!
Hallååå-ååå-å?!??!

Blåste gjorde det också, så lite småfrusen var man mest hela tiden....så länge som man inte höll igång.
Det är ändå lite smått speciellt och härligt att vara ute sådär.

Sen....lagom till Billy Idol hörde jag något bekant.....
Det var Sugen som kom galopperandes genom folkhavet med armarna i vädret, nitbältet rasslades runt den trinda magen och vrålandes - Tribute!!!
Så sjöng vi med i, Dont´shoot the messenger och White wedding och började planera för nästa år...

Gårdagens kväll tillbringades istället på restaurang på Öfre Östermalm.
Vaddå kontraster??!!

Jag hade till min stora glädje lyckats få ihop en dejt med mina två bästa tjejer.
Middag och massor av prat stod på schemat och när vi väl kom igång blev det även en hel del bubbel.........närmare bestämt en hel flaska.........VAR!!!

(Bild: Posch Cravings)
Hå hå ja ja....were doing it with style!!

Det var inte helt enkelt att slita kudden ur ansiktet imorse kl.05:30, men det var värt den smärtan.
Till mitt sällskap säger jag bara;
- Ni är UNDERBARA, massor av kärlek!

1 kommentar: