torsdag 7 januari 2010

Transporterad med stil!!!

Tänkte visa vad vi hade nöjet att åka i från kyrkan.....en Maybach 62:a.
Det kändes som en smekning att sjunka ner i dessa skinnsäten - De var ta mig sjutton mjukare än mig (de har använt en bra bodylotion till de här kossorna, tänkte jag).
Att rulla iväg i den här kändes som att flyta fram, inte det minsta gupp eller skakade i glasen och vår Veuve Clicquot, benutrymmet räckte till med råge (det var smidigt till och med i brudklänning), allt detta toppades med en massa knappar som mannen kunde leka med.
Tror inte jag behöver förklara att jag inte tänkt kliva ur och att jag nu funderar på hur vi ska finansiera ett byte av BMW:n.
Tusen tack till T och J som ordnat denna överaskning.

(Bilder: Tuningnews, Mosautorent, Maybachusa)

2 kommentarer:

  1. Bodylotion till kossorna??! Den var bra :) Vilken bil du åkt i. Kram

    SvaraRadera
  2. Hejs!
    Vilken bil!!den var fin!!!kan tänka mig att sitta där och njuta av "champangen Veuve Clicquot gula änkan...i din fina klänning:-)....det var länge sedan jag drack ett glas av den....kom på det precis då jag läste din blogg...ha en underbar helg!!
    jag skall jobba nu i helgen men nästa så är jag ledig!!
    p.s jag väntar med namn på lillkissen, ska nog känna in henne först...kramar

    SvaraRadera