onsdag 20 januari 2010

Spoiled...

Totalt bortskämd från tidig morgon till sen kväll.
Det är rätt möjligt att vi inte kommer att minnas hur man gör saker själv här hemma.
Minsta lilla önskan blev uppfylld på ett ögonblick med ett stort leende - Oj, vad jag skulle kunna vänja mig vid att ha det så jämt!!

Saknas något på rummet, shampo, munvatten, bodylotion....luft luren på telefonen så står det inom ett par minuter någon utanför dörren med famnen full.
Skulle poolhanduken bli lite blöt och läskig, byts den genast mot en ny.
Hur vill du ha dina ägg på morgonen??
Det står en speciell kock och väntar på att få höra vad du är sugen på när du kommer ner till frukosten.
Eller du kanske är mer sugen på tunna pannkakor med färska jordgubbar, melon och äpplen...eller kanske våfflor??
Jag vill åka TILLBAKA!!!

Ska bara packa om väskan först.

Ett STORT grattis skickas idag också till goa Ulrica - Som fyller år!!
TUT OCH FANFARER!!
Eller som de säger i Egypten.... Tut-an-ca(n)mon!!

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem!!! Du är saknad.
    Tårta och kaffe i hemmet vid 18 tiden. Välkomna!!

    SvaraRadera
  2. Halloy!!
    Så är du hemma:-) saknat dina inlägg men ser att du har haft det underbart med STORA BOKSTÄVER!! Det är ju så man vill ha det på sin semester!! ja och jag kan ju konstantera att snödansen gjorde vi som dansade riktigt bra, så bra att det har kännts som nordpolen har flyttat ner ...så tankar kan flytta berg hi hi!! ha det så bra!! och nu kan jag lugnt konstantera att du är hemma och inte bortrövad av någon Arab ut i öken...blir så jobbigt att leta där ;-) kraam och ha en super söndag!!

    SvaraRadera