onsdag 19 maj 2010

Huuu....vad tiden går fort

Håller för närvarande på att kurera mig från snuvan som högg mig vid hemkomsten från resan, blåste disktrasan av bänken när jag snörvlade och nös i morse.
Annars light-renoverar jag kök och försöker samtidigt hinna med både jobb, trädgård, styrelsearbete, extrajobb etc.
Det går sådär ska erkännas.
Igår kände jag bara att jag ville bort från ALLT!!
Åkte till stallet med Å och det blev en långtur med hästarna i skogen - Helt underbart i det väder vi hade!!
Varmt, soligt, fåglarna sjöng, vårgröna träd, blommor, glada hästar, de dofter som trängde genom nästäppan fick en att piggna till rejält.
Jag kände mig nästan pånyttfödd när jag kom hem och hade helt plötsligt ork att sparka igång med spacklande och väggslipande och målande och städande igen.
Jag och mannen hann dock inte riktigt klart med det vi tänkt....och nya möblerna kommer ikväll. Hå hå ja ja.....blir för undertecknad att åka hem och flyga runt köket ett par varv så snart klockan ringer ut.

2 kommentarer:

  1. Hej!! ja tiden bara rinner fram...och jag vill knappt lämna rökst...ser hur kor och lamm släpps ut...och bara älskar att hålla på med nya rabatter..och så mycket ideer så att min R blir slut...!! ser att du har varit ute och ridit...så härligt!! det är ju egentligen det som är livet..!! saknat dig då du haft lite timeout...ska till "Vår frissa" 4 juni ;-) massa massa kramar till dig!!Har ju hört och sett på bröllopsfotot...även om det inte var framifrån att du är så vacker :-)
    kram

    SvaraRadera
  2. HEJ!

    Du har hittat till mig, så glad jag blir!
    Hur är livet för dig? Mycket jobb? Fullt upp?

    KRAM

    SvaraRadera