tisdag 28 september 2010

Bombadida bombadida bombadi da daaaa

Hej på er!
Har fortfarande inte lämnat in bilen för fix och pimp. Förskingringsbolaget säger att eftersom det var två skilda händelser blir det två självrisker också.
Tack för den passningen.....det blir ju fortfarande bara en vända till lackverkstan.

Annars lyser solen i Stockholm och jag har köpt mig ett par nya stövlar från sixtyseven som plåster på såren och hösten till ära.
Ikväll gäller stallet och sedan ska jag plocka upp mannen som ska på hockeyderby i Globen - Det är till att vara en snäll fru.

Hoppas han kommer ihåg det nu när födelsedagen närmar sig....Hrrrrmmm!!

Sköt om er massor där ute!

3 kommentarer:

  1. Hallå där!

    Vilket taskigt försäkringsbolag! När vi krockade med hojen förra året hade jag supertur och fick jättebra service och till och med lite ersättning =)

    Skönt om det börjar lugna ned sig lite på ditt jobb nu, man måste få pusta ut emellan varven också!

    Ha en riktigt härlig onsdag i septembersolen min vän, stoooooor KRAM!

    SvaraRadera
  2. Var är du? Saknar dig! Och tänk att ja kom ihåg att ni snart har bröllopsdag. Kram

    SvaraRadera
  3. Hallå där! Vet inte om du kikar in här längre, men ville i alla fall skicka dig en hälsning (har inget annat sätt att kontakta dig ju). Hoppas allt är bra med dig/er, och att det bara är mycket att stå i och inget annat =)

    En riktigt god jul och ett gott nytt år önskar jag dig i alla fall damen! Stor kram!

    SvaraRadera