onsdag 22 april 2009

Reminder

Jag brukar läsa en blog som heter "Absolutely beautiful things". Idag hittade jag ett inlägg som träffade mig mitt i prick...så här ska jag försöka vakna från och med nu!!!
Jag misstänker att det kommer bli tungt men jag planerar att köra "fake it until you make it-principen".
Oavsett hur tungt det känns ska jag sätta mig upp på morgonen och jobba upp ett leende innan jag kliver...ibland krälar...ur sängen.

Idag är första dagen på resten av livet!!!
(Bild: Absolutely beautiful things)

3 kommentarer:

  1. Haha, det låter som en bra idé!! Hoppas att det funkar!

    Jepp nu ska jag börja förbereda, baka bröd och laga mat och så.. Fast igår när jag var och handlade så hittade jag inte allt jag behövde. Ska åka förbi ett annat ica idag och se om det kanske är lättare att hitta vissa saker där, ex dinkelsikt..

    Haha när jag berättar för min kille om allt man kan och får äta så undrade han snarare om det var något man inte fick äta! Känns kul att kunna följa en sundare livsstil utan att behöva begränsa sig så mycket!

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra idé. Jag är lite tveksam till att det kommer att funka i morgon när jag vaknar genom snorig kl 04.40 MEN jag ska prova. Fake it til you make it är bra.

    SvaraRadera
  3. Ja man kanske borde prova? Nu har vi äntligen haft lite värme och sol här idag, så snön smälter snabbt nu. Härligt! Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera